fredag 12 mars 2010

Storasyster ser dig.. + Somliga Gömmer Hemligheter i Vissa Burkar ~ 1,5 ~ Erry


..lillasyster antecknar.

Jag har klippt mig! (Woho!)
Numera är det lugg och tupering som gäller. Det är inte rufs som det låter, utan lite 60-tals fluff som är slätt ovanpå.
Och på tal om det - är det nån som har ett bra tips på hur man kan få håret att inte se så slitet ut. Grejen är att jag ju tuperar upp det mot huvudet, och sen slätar jag ut de översta stråna så att det bara ser fluffigt ut. Meeeen, eftersom man måste spreja fast tuperingar så drar man ju loss håret ur sprejen, så att det blir lite gråaktigt och matt = inte fint.
Hjälp plz?


Sen är det här bara en rolig bild. Vi gjorde muffins. Samma bas. Jag gjorde med choklad och Kim gjorde kola. Varför blev det som det blev?

Somliga Gömmer Hemligheter i Vissa Burkar ~ 1,5 ~ Erry

Jag hade faktiskt inte planerat det här tillskottet i Somliga Gömmer Hemligheter i Vissa Burkar, och det är därför det blev nummer 1,5.
Saken är den att jag inte känner Erry. Inte ordentligt i alla fall. Hon bor på Gotland, vilket är lite synd, för jag tycker om henne.
Jag vet alltså inte så mycket om henne. Mest det jag läser på Facebook. Jag vet att hon är en Gameninja. Att hon är sjuk just nu. Att hon har varit i Stockholm nyligen.
Men jag tycker det är synd. Jag har träffat Erry på Medeltidsveckan förra året, och på nyårsfesten hos Marcus. Det var riktigt roligt, och, ja, jag gillar henne.
Det är lite synd att hon har en tandställning som gör att det är svårt att höra vad hon säger. Speciellt som hon vet om det, och därför håller sig ganska tyst för att folk ska slippa fråga och känna sig dumma. Men det hon säger är ju kul!
Jag vill träffa Erry igen. Sitta och skämta med henne i Visby eller nåt sånt. Springa omkring i medeltidskläder igen.
Hon fyller år idag, så grattis. Jag är ledsen att jag inte kunde komma på din fest, men.. Gotland är lite långt borta för mig just nu. Men i sommar ska vi se. ^^

Så mindreäntre på dig, Erry. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar