måndag 28 september 2009

Pleh


Det är bättre nu. Kan liksom inte riktigt säga så mycket om varför, men det är bättre.

En sak irriterar mig, dock. Polisen.
Vi hade inbrott i källaren för några veckor sedan. Typ hälften av Kims saker blev stulna.
Och vad säger polisen?
Utredningen läggs ned.För såna små saker som inbrott är ju inte vad polisen är frickin' till för?
Det som stör mig mest är att de inte gjort något ALLS! Verkligen inte ens frågat oss om nånting mer. Vi hörde ljud i trappan den kvällen. Lät som tonåringar, fnitter och babbel. En av grannarna har börjat spela massa hög musik på sistone - gjorde inte det innan Kims högtalare blev stulna. Sen var dörren till källaren inte uppbruten, utan helt oskadd. Och det är en metalldörr som bara hyresgästerna har tillgång till.

Ni fattar hur våra tankar går?
Men neh, polisen är för viktig för sånt.
>_____>

Sen är jag väl lite smådepp just nu. Inte alls lika allvarligt som innan, och jag tror det bara beror på att jag blåser upp saker, så vi behöver ju inte diskutera det.

Kollar Kyo Kara Maoh igen. Awesome serie. Helt frickin' kär i Gwendal (med kaninen på bilden), och jag älskar hans No. 1 spion - Yozak (i tjänsteflickedräkt och med champagne). <3

1 kommentar:

  1. Skönt att du börjar må bättre igen tös ^^ .. Jag blev lite orolig för dig där ett tag :/ ...

    Mmm.. Det är inte direkt någon överraskning att polismyndigheten i Skåne suger.. För ett par år sen hade jag en knarkande mördare efter mig, som då ville ha kål på mig. Gjorde de något åt min anmälan TROTS alla bevis och vittnen? Nej.

    Då är det kanske de som har snott grejerna då -_-'... Dålig stil av dem! Finns där inget sätt där ni kan liksoml... få det hela... Eller nee, går nog inte, inte om grejerna inte står i ert namn sådär, har papper på att det är era grejer... :/ .. *funderar*

    *kramar om*

    Jag har fortfarande inte sett Kyo Kara Maoh -_-'... *mmm* Lila hår.. xP *fnissar*

    SvaraRadera