tisdag 27 april 2010

Raidat mobilen på bilder!

Jag har nyligen lärt mig att jag kan koppla ihop min telefon med Jarvis per Bluetooth.
Därför: Mobilbilder.
Förrätt på Skänkstugan i på Nygård. Sniglar har samma konsistens som svamp..



Sarah Jessica Parker är INTE VACKER! Gah!



Jag gör det.. jag gör det.. jag gör det.. Eller inte..



Var det inte så att man inte fick ha fula ord som nummerplåt?



Gänget pluggar under humanfyskursen. Den gastrointestinala trakten.



Nya festskor. Fina.



Där tänkte jag ta en sån där cool bild.. men så kom mitt finger i vägen. Epic fail.



Och epic fail på att dela på kaka.



Mmm.. Pie..



Woo ~ Nya solglasögon!



Här är våra påskliljor. De dog.



Arkitekt på skolan hade gjort en modell av en byggnad. Jag trodde det var nåt annat..



Så här ser det ut på bänken när Pet pluggar.
Pennor i fyra färger, spegel, läppglans, vaselin, tipp-ex och sudd.



Kims middag. Makaroner och majs.



Min middag. Svampomelett, schwatwälderskinka, juice och te.



Så går det när man får hela mjukvaran ominstallerad..



Tolv muffins senare..



Kim gjorde en spermie av den överblivna muffinsgeggan. Den var söt.



Min spegel och hylla är äntligen uppe! Ja, jag vet att spegeln
hänger snett, men det är fixat nu. :D



REO Speedwagon! "Det är jobbigt att vara.. ett stearinljus.."



Förmiddagens look: Massa papiljotter.



Eftermiddagens look: GLAM! ~

1 kommentar:

  1. Jag har slutat fota med min mobil eftersom den saknar all slags smidig förbindelse till datorn. Men det är ju kul =D

    Och förresten, grejen med Sarah Jessica Parker är ju att hon inte är sådär klassiskt hollywood-snygg. Jag dyrkar henne i smyg...

    SvaraRadera