söndag 8 november 2009

Vad jag hittar i farsans frys

Jag var hemma mellan igår och idag, och firade min pappa, som fyllde 53.
Han hade sett bilderna på den söndersågade laxen som jag hade bild på här tidigare, på Emerald Dreams.

Han sade åt mig att gå ned och titta i frysen den här gången.

Resultatet:


Marulkshuvud som ska få en lerkropp och sedan skickas till ett museum i Norge. Saken var säkert minst en halvmeter brett. Groteskt!


Liten marulk som stod modell åt den större.


Så nu börjar en liten serie: "Vad jag hittar i farsans frys", och det kommer komma ett inlägg då och då, som visar alla sjuka saker han gör med fiskar. ;)

Oceans of love!

2 kommentarer:

  1. Tjenare!

    Diggar din farsas frys. Ska man hitta min farsas sjuka grejer så ska man kolla bakom glasögonen ;)

    Ha de gutt - The Dic

    SvaraRadera
  2. Hej du!

    Va menar du med att jag gör sjuka saker med fiskarna? De är ju DÖDA! kan man bli sjukare än så??

    Lovar att göra mitt bästa för tt du ska ha material till serien ;-)

    Farsan...

    SvaraRadera