torsdag 7 januari 2010

Matförgiftning och poliser

Haha, jag glömde ju det. Vad dåligt av mig.
Jag skrev, typ, igår, att det inte fanns mer att rapportera om. Men det stämmer inte riktigt.

För det första; Jag lyckades matförgifta mig själv. Tydligen blir även russin för gamla, och har en RIKTIGT nedslående effekt om de konsumeras i för stora mängder. Inte bra.
Jag vad faktiskt sängliggande en hel dag, och blev inte bra förrän två dagar efter det. Har fortfarande slängar av illamående, men det beror troligen mer på att jag missade två P-piller eftersom jag inte sminkade mig (kartan ligger i sminknesse
cären) och att ett tredje gick rakt igenom, så att säga.
Alltså, ägglossning.

Sen har det ägt rum ett fram till idag misstänkt mord i Stehag, ungefär tre minuter från Höör. Sen i natt så var polisen väldigt intresserade av huset där vi hyr lägenhet. Efter att de hade kört förbi för fjärde gången och upptäckt att vi tittade på dem genom fönstret, så bad de oss öppna porten. De stannade inne ett tag, kallade till sig fler poliser, och försvann efter ungefär en timme.
Vi blev lite oroliga, men sen fick vi idag reda på att det misstänkta mordet inte var något mord, utan att den stackars mannen tydligen varit sjuk och frusit ihjäl (tenderar att hända när man går ut utan ytterkläder i den här kylan), så vi har lugnat oss lite.
Är fortfarande himla nyfikna, dock.

Det var allt!

Ps. Some Weasly smut, just 'cause it's so cute ~



ARGH!
Och förresten!
Jag är snaskig!
Vill ha kakor!
KAKOR!

..ägglossning, som sagt.
Usch.




Så, ja. Jag vill ha Mums-Mums och munkar.

Draco dormiens nunquam titillandus ~

1 kommentar:

  1. "
    men det beror troligen mer på att jag missade två P-piller eftersom jag inte sminkade mig (kartan ligger i sminknesse
    cären) och att ett tredje gick rakt igenom, så att säga.
    Alltså, ägglossning.
    "

    Helt amasing! Det kan vara allt pluggande som gör att du blir snaskig. Eller så får jag också ägglossning när jag läser till mattetentorna ;)

    Kram Sven

    SvaraRadera