onsdag 6 januari 2010

Som vanligt

Det här börjar bli det vanliga temat på mina inlägg, eller hur? Att jag suckar och stönar om att jag inte har skrivit på länge.

Så är i alla fall fallet, och jag vet inte vad det beror på. Jag fick absolut INGA julklappstips, så jag struntade i det utlovade inlägget och skriver istället idag, snart en vecka efter nyår.

Julen firades som vanligt hemma, och det finns egentligen inte så mycket att säga om det hela. Nyår var hemma hos Marcus i Staden som Gud Glömde (Åstorp) och det var också riktigt kul.
Har blivit bjuden på Errys 20+1-årsfest på Gotland, och vill gärna gå, frågan är bara om jag kan ta mig dit. D8

I övrigt så är allting också väldigt vanligt. Jag kuggade omtentan till humanfysen med ett och ett halvt fucking poäng. Jag sitter och pluggar inför Cellens Kemi och har ångest över den, eftersom det känns som att jag inte ALLS kan så mycket som vi ska.
Jag har nog kommit på vad jag ska ge min mamma i födelsedagspresent, men det kan jag inte skriva här, för hon läser min blogg då och då.

I övrigt, ja, vad är det mer? Jag har gått med i Fefo.se. Kul Harry Potter-relaterat forum, typ.

Har klarat av plugget för ikväll, och sitter nu mest och fördriver tiden. Det är riktigt tråk, men vad gör man.

Tänkte bara ge en liten lägesrapport, återkommer när det finns något roligare att berätta om.

Oceans of love!

1 kommentar:

  1. Tråkigt att höra det där med tentan. My sympaties! Har fuckat kurser jag med. Framtiden blir en prövning av sällan skådat slag. Per aspera ad astra.

    Kramar Sven

    SvaraRadera