tisdag 27 januari 2009

Kemister är galna

Jaha. Jag har gjort en polisanmälan till. Det är inte busringningar längre, det är goddamn telefontrakasserier.
Vill inte prata om det.

I vilket fall, så fyller Lillasyster på söndag, och kliver officiellt in i fjortisvärlden. Jag får hoppas att min uppfostran räcker.

Kan ni svara mig på en sak? Varför avsätter tandläkaren 2 timmar för att visa mig ett par modeller som tog 20 minuter? Det är lite smålöjligt.
I alla fall vet jag vad de ska göra med mina tänder nästa gång jag är på protetiken nu. Mellanrummet ska slipas upp, en del av tandköttet ska avlägsnas, modeller ska gjutas, framsidorna av tänderna ska putsas och behandlas med syra och sen ska fasaderna på.
Det blir nog bra.

Och.. för att relatera till rubriken: Kemister är GALNA! D8
De förväntar sig att man ska läsa 400 sidor, exklusive kompendium inför tentan om tre veckor!
Jag blir galen.
Och så ska man hinna med omtentan och att plugga anteckningarna också.

Men.. ja. Det var egentligen allt jag hade att säga.
Var och shoppade idag och spenderade 600 på väl behövliga byxor och smink. Nu ser jag ut som folk igen.

Läser Harry Potter. Hela serien på raken. Sen är det Twilight som gäller - ska se om den är så bra som folk säger. Glittriga vampyrer kanske kan vara intressant?

Börjar 08,00 imorgon. Tåg 06,56. Det vill säga, upp vid fem, så jag måste sova.
Oceans of love ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar