fredag 9 oktober 2009

Hah!

Jag har nu ny frisyr. 8D
Tänker inte ens lägga upp en bild på den gamla, för den var så gräslig. Benan har bytt sida, det har blivit uppklippt och jag har fått mer action kring ansiktet. Dock tänker jag inte lägga upp någon bild nu heller, för jag har provat massa kläder, samt sprungit omkring i Karlshamn, så det ser rätt jäkligt ut i alla fall.
Dessutom slår jag vad om att mitt smink är kladdigt.

Just nu sitter jag på Café Christina och tar en chai och vilar benen. Har köpt ett paraply, ett läppglans och ett par örhängen till mig, samt en present till Kim och en till Carro. x)


Ska hem och äta hummer och krabba. Föräldrarna verkar ha slagit på stort av nån anledning - hoppas att jag inte missat något viktigt. o:

Jag har insett att jag verkligen älskar caféatmosfären. I alla fall välinredda, mysiga caféer. Jag kan allvarligt talat sitta i flera timmar och bara titta på människor, eller prata med vänner. Det är himla mysigt, faktiskt.
Även om jag och Carro, och även Kim nu när hon har flyttat ned - kan bli ganska bitchiga. Jag och Kim satt och tittade genom hennes Sanning eller Konsekvens, Elaka versionen, och en av Sanningskorten frågar "Vad är det bitchigaste du har gjort?" Mitt svar skulle nog bli när jag, Carro och Kim sitter på Espresso House och verklige dissar som går förbi.
"Jösses, vilken gräslig färg på leggings."
"Åh, kolla, hon har glömt kjolen hemma."
"Men snälla, lilla, wannabe-emo, varför har du på dig det där?"
"Små hororna, små hororna, är lustiga att se.."
Rätt bitchigt.

Men det är roligt, faktiskt, och det folk inte vet har de inte ont av.
Det säger jag till mig själv i alla fall.

Jag borde egentligen sätta mig och läsa respirationskapitlet till humanfysiologin, men jag känner inte riktigt för det. Ska göra det ändå snart, men det är verkligen jättesegt.
Dock hade vi lab häromdagen, och testade hur Arvid reagerade när han höll andan i tiogradigt vatten.

Oceans of love ~

1 kommentar:

  1. Små hororna...hehe,hehe. Skrattade gott åt det. Bitchit å dissande ja, men SÅ kul!

    Leggings eller skickligt målade ben, vem skulle se skillnaden på avstånd?

    Tycker der är LITE småstörigt när dessa kott,kott bärande leggings människor inte tänker på hur de sitter och man ser en Cameltoe när de bresar. Suck!.Tänk!Tänk!

    Nu spyr jag visst bara ur mig; Varför bära ngt så kort till leggings så att man måste gå och dra ner det HELA tiden för att inte känna sig naken? Dumt!TA NGT LÄNGRE?!?!?!
    /Sam

    SvaraRadera