lördag 12 december 2009

Vad jag hittar i farsans frys 3

Jaha, nu får jag väl hosta upp de där senaste bilderna. Den ena är faktiskt inte från Frysen - skäms far min - men den andra är det, även om den inte hunnit frysas riktigt.


Den här är från Frysen, och det är nån form av laxfisk. Farsan lär
väl gå i taket för att jag inte skriver vilken det är, men jag är inte
100% säker, och det lär ju bli ännu värre om jag skriver fel, eller hur?


Och den här är ju faktiskt inte från frysen, utan från ett.. badkar?
Har INGEN aning om vad han sysslade här, men det är det där
marulkshuvudet som ska till nåt museum i Norge.


Här är lite mer info för de som är intresserade, med kommentarer som inte är så ovetande som jag. xD

1 kommentar:

  1. Hm. Marulken är ju inte världens vackraste firre mirre direkt. Norskarna ställer viss ut vad som helst i sina museum, hehe.

    SvaraRadera