fredag 1 maj 2009

Hemhemma ~

Woo, jag är hemma i Hoby!
Fast Lillasyster mår inte så bra, kan ha något att göra med att Hobyskolan ska läggas ned och att de ska flyttas till Snäck, samt att Kasia ska flytta.
Jobbigt.

I alla fall har jag spelat Bomb It med henne, det var kul. Man får spränga saker. ^^

Wessman är grinig. Han anser att han har gjort tillräckligt här hemma, men att fler saker bör bli gjorda, så han tjatar på oss.

Ehm, vad meer..?
Det har ÄNTLIGEN varit torrt nog för att man skulle kunna ha en ordentlig Majbrasa, men så blir det fucking eldningsförbud. Jag blir grinig. D8

I övrigt är det inte så mycket.. Tentan gick till och med bättre än väntat, men det har jag redan skrivit..
Ska ta det lugnt i helgen - jätteskönt. ^^

Oceans of love ~


...


CAPTAIN ON DECK!

2 kommentarer:

  1. Missade ju majbrasan med här, dumma långa vandring från Terra Nova in till stan och hem. D8
    Åt ju för fanken middag när den startade, PLÖH!

    Få se det såhär, det är bara en liten pinnhög som de fjuttar eld på med hjälp av gröngölingar som alltid är redo. Dock medföljer ej kondomer.

    SvaraRadera
  2. Usch då =/ .. Stackars syster =/ ..

    Jag fick inte heller se något majbål >.<' .. Det var ingen som kunde ta hand om det i år, så att byn firade ingen redig valborg i år >.<' ..

    Skönt att tentan gick så bra ^^... Själv så är jag sjukt nervös... Jag fick ikväll reda på att jag skall arbeta med en doktorand på ett projekt tillsammans hela nästa vecka... >.>

    *kram* // Emelie Lj.
    (http://eloryan.blogg.se)

    SvaraRadera