söndag 3 maj 2009

Ja..

..imorgon börjar nästa kurs. Boken kostar lyckligtvis bara 390 kronor, och verkar säljas på Mediatryck.
Ska åka hem idag. o:

Igår.. jag var på ett så konstigt humör. Kände mig ensam och ledsen, fast utan anledning.
..och om farsan får läsa det lär han ju gå i taket för att han tror att jag är deprimerad.

I vilket faaaall..

Jag har en dejt med min mamma. ^^
Vi ska se nya Wolverine. Kim har sett den, och den verkar intressant, även om mycket tycks uppfuckat. Lite synd om vi kommer ur Hornblowerrushen, dock. Jag gillar Hornblower. ^^

Jaa.. och mycket mer är det väl inte.
Sitter och lyssnar på Hayley Westenra som sjunger I Dreamed a Dream, och det var inte Susan Boyle som tog mig till hennes video.

Ha det!

Oceans of love! ~

3 kommentarer:

  1. OH ^^ ... Vad är det för en kurs som startar nu då? ^^... Tur för dig att den är så billig, boken.. Själv skall jag ha mig ett par böcker för ca 1000 kr sammanlagt om två veckor... >.<'...

    Ah... Vad skönt att du verkar må bättre idag ^^. *kram!*

    Ah! Hur var filmen!? xD ... Jag vill med se den xD... :P.. *rawr* Wolverine ^^.

    Sådant HÅR Hayley har :O .. Helt helt.. :O.. !

    // Emelie Lj.

    SvaraRadera
  2. *gråter* FÅ HENNE UR MIG!!... (det räliga blogginlägget - det senaste, skrev det nyss) http://eloryan.blogg.se

    // Emelie....

    SvaraRadera
  3. Filmen, ja, Pet, du kommer bli, som jag sagt, väldigt.. öhm.. öhm.
    Sådär. o:

    Hugh har naken överkropp! Eh, hela han är naken! 8D

    SvaraRadera