torsdag 28 maj 2009

Munnys

;D

Dricksen idag gick på 160 kronor. ^___^

Och så lyckades jag snurra till en beställning för 13 pers. Man ska häfta lapparna om det blir flera lappar, fick jag lära mig - eller sätta dem som en bunt i köket. 

I vilket fall.. Dejans (chefens) mamma Mira är jättesnäll. Visst, gör man fel så säger hon till, naturligtvis, men hon är väldigt snäll, och så har hon hjärtproblem och är ganska gammal. Jag går och oroar mig för att hon ska få en infarkt mitt i restaurangen. 
Been there - no fun.

..men det var på en fest.

However!
Imorgon är det exakt en vecka kvar till tentan. Gjorde klart instuderingsfrågorna idag, och det känns jätteskönt - kanske till och med kan slippa plugga på torsdag, när jag har fått mina tänder fixade.

På tal om tänderna håller jag på med en Före-Under-Efter-bild, som kommer komma upp här efter torsdag.

Åh, FÖRRESTEN!

Idag var ingen bra morgon..

Försov mig.
Ingen frukost.
Klacken gick sönder.
Bussen var sen.
>____>

Men sen var det okej. ^^


Ja, och Teddy är sjuk. Det är asroligt, men jag tycker lite synd om honom också. Speciellt som jag och Carro retar honom. xD
Det ÄR verkligen mer synd om en karl som är förkyld än om en kvinna som är förkyld. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar