fredag 29 maj 2009

Trött..

..jag behöver SOVA..!

Men, neej.. jag måste plugga en massla. >__>
Och Kim verkar inte vara hemma eller ha mobilen med sig - jag börjar bli lite orolig. :/
Tror jag ska ringa hennes pojkvän snart och se.

Hur som haver är det två saker jag behöver prata av mig om idag.. 
Den ena; jag får så dåligt samvete! Det finns en tjej på jobbet. Polsk, lite mullig, men jättesöt. Pratar knappt ett ord svenska, men hon ler hela tiden.
Hon jobbar i disken, och hon är jätteduktig. 
Men jag får dåligt samvete - för vaarje gång hon har plockat allt på bänken, och skurat den - det gör hon efter varje gång - så kommer jag med mera disk. >___<

Den andra..
UNGDOMAR IDAG!
Jag menar, jag klassar mig själv som ungdom, men vissa av dem. Två tjejer idag frågade mig om jag kunde köpa ut cigaretter åt dem. Vad kan de ha varit..? TOLV?
Jag menar.. bara för att man har moderiktiga kläder, ett kilo smink och en balconette-behå, så ser man inte vuxen ut, för HELVETE!

Ska plugga nu, och se om jag får tag i Kim.

Oceans of love

1 kommentar: