fredag 22 maj 2009

Lol, ingen titel ^^

Plätt har ont i fötterna. ;____;

Meeen, hon har också tjänat pengar, så hon ska inte klaga. ^^

I vilket fall så är det långhelg, och jag tar vara på tiden genom att vila ut - så det kanske inte blir så mycket skrivet. Ska göra klart en labbrapport med Carro, samt läsa ut läroboken, men det är också allt som vi behöver göra. Sen har jag ganska bra med tid på mig till att plugga på resten.
Känns skönt.

FUCK, vad splittrad jag är..!

En liten del av mig - den logiska - vill fortsätta att rollspela Hellboy, avsluta det. Den andra - den större delen av mig - vill frossa i Inheritence. 

Så jag är lite virrig just nu.

..och hur i helvete kan man tända på gamla döende alver? D8<

I vilket fall så ska jag försöka komma igång med att skriva regelbundet igen. Har varit i en svacka på sistone, som synes. 

Ha det, nu ska jag äta färdigt min frukost. ^^

Oceans of love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar