torsdag 14 maj 2009

Organkemi, elräkningar och gingivectomi

Det är vad mitt liv har dominerats av på sistone. Organkemikursen är STENHÅRD! Det är mestadels därför jag inte har bloggat så mycket på sistone. Nu ligger jag, tack och lov, nästan en vecka före; så det börjar lugna ned sig. Jag borde nog klara det här.

Jaha, och så har jag ÄNTERLIGEN fått min elräkning; 
så jag vet hur mycket jag blir av med. 535 kronor - 200 mindre än jag väntade mig = asbra. ^^

Och det största.. proceduren för att jag ska få mina nya tänder har börjat. Idag blev jag slipad och fick gingivectomi. Det betyder att de skär bort en massa tandkött. 
Bedövningen håller på att släppa nu, så jag ska trycka i mig en Pamol till innan jag går och lägger mig. Min mun ser ut som kriget; men den fjärde blir det klart, och jag kan gå till tentan i organkemi med nya tänder. ;D

Och nu ska jag riskanalysera färdigt - vi har labb imorgon. ^^

Oceans of love!

1 kommentar:

  1. Oj oj oj... Jag är minsann glad över att jag stannade som grön... Vad skönt med en mindre elräkning :) ..

    Gingivetomi? Oj då... Det låter riktigt läskigt :/ ..

    Kram // Emelie

    SvaraRadera