onsdag 29 april 2009

25 grader varmt!


Jag har egentligen två saker att skriva om idag. 
Det ena är att Amir har skaffat in två arbetare till restaurangen igen. Det är helt okej, de är inte högljudda eller nåt sånt - men de LÅSER YTTERDÖRREN!
Jag har fortfarande ingen FUCKING nyckel! D8<

Nåja.

Strunt i det.

Ingrid springer och hämtar dem när jag behöver komma in.

Det andra är, och det kom jag att tänka på på tåget idag. Det finns en kille, och han måste bo i Höör, för han åker ibland med tåget till Lund på mornarna och tåget till Höör hem.
Den killen är ENORM!
Jag skojar inte. Han är enorm på det sättet att man måste titta två gånger för att se hela honom..!
Och jag har inga problem med tjocka människor - de är ofta mycket trevligare än smala - men det här killen har lagt sig till med ett jävla bulldozerbeteende! 
På fullt allvar, jag har stått framför honom när man ska av tåget, och han ställer sig jättenära en och sen går han långsamt framåt. De som inte flyttar på sitg knuffas åt sidan.
Vad är det för jävla sätt?
Jag blir arg. Han gjorde samma sak med en kille i kön upp på tåget idag.

Men det var egentligen allt jag hade att säga.. Ska se ett avsnitt Hornblower nu, hade jag tänkt, om jag kan få ljudet att funka, och sen ska jag repetera lite inför tentan.

Åh, och om tentan? Nu är jag i det stadiet att jag inte bryr mig. Det får gå som det går. Jag vill bara ha det överstökat.

Oceans of love ~

2 kommentarer:

  1. Ja, det är sjukt varmt idag >.<.... Haha... Men va fasen.. Varför har du inte fått nå nyckel än? :S...

    >.<.. Man tycker ju att han kunde ha vart lite mer artig och låtit de före gå av först >.<...

    Tentan kommer nog att gå bra ^^ ... *lycko-kram!*

    // Emelie

    SvaraRadera
  2. ÄCKLIGA FOLK! Va fan har ni för typer där nere egentligen? D8<
    VEM KASTA?!

    Titta du på Hornblower så känns det nog bättre. c:

    SvaraRadera