söndag 12 april 2009

I gotta go back..

..back, back to school again..
And I DUN WANNA! D8

I had great time on Gotland with Kim and her boyfriend Peter, but I had to go home the day before yesterday, because school starts again on tuesday, and I wanted to spend some time with my family as well.
Wanna go back again soon, though. ;_____;

I've nerded in on Final Fantasy VII, and.. why the heck am I writing in English..?
Hur som haver, så vill jag ha en Vincent. Han är het och emo. ^^

Har sökt en del på honom på dA och så vidare, men de flesta tecknar honom av någon anledning som en übermuskulös stud, vilket han inte är..! Han är för fasen den spinkigaste i Final Fantasy, där karaktärerna tenderar att vara korta och muskulösa (se Cloud, han är två centimeter längre än jag).


Och en sak till och jag avskyr..: Folk som parar ihop folk som inte har någon anledning att vara gay och älska varandra. Jag menar.. Jag GILLAR yaoi och allt sånt där, men för fasen.. kan det inte finnas NÅGON broderlig kärlek?
"Åh, herregud, Reno och Rude är två män som jobbar tillsammans! De MÅSTE vara gay!" 8D

..jag ska fortsätta se på cutscenes från Dirge of Cerberus nu, tyckte bara jag kunda höra av mig. ^^
Oceans of love! ~

1 kommentar:

  1. Men du det är dA vad förväntar du dig? Jo, Yaoi, yaoi, yaoi med allt som har tre ben!
    Kvittar om de är tvillingar, bröder, kusiner, arbetskamrater eller bara hatar varandra egentligen.
    >__>

    Ne, jag är inte alls trött på Yaoi, inte alls. *eyeroll*
    Skulle inte förvåna mig om de parat ihop Sonic med Robotnic.
    Äckliga människor. D8

    SvaraRadera