torsdag 23 april 2009

Jag. Vill. Ha. Final. Fantasy. Pojkar.

Det är nästan löjligt, att man på fullt allvar kan bli kär i en animerad figur.
I mean, if I'd seen Rude of the Turks or Vincent Valentine, I'd do them in an instant!

Och det är så grymt snyggt gjort..! Jag har för fasen kunnat räkna Cids skäggstrån på vissa bilder.. O.o


Haha, titta, Vincent ser riktigt snäll ut. Vilket är ovanligt. Normalt ser han ut som om han är hämtad från en modern vampyrmanga. Sexig, dock.

Reno. Not one of my personal favourites, but you gotta admit, the boy's good looking. If I had one, I'd give him to Kim.


Okey.. Fan, ta dig, Kim. Det är ditt fel att jag gillar honom. Rude är ascool. Det är den där store, svarte, skallige killen som säger så lite som möjligt, men som är jätteschysst egentligen.

Jag menar, allvarligt talat. Titta på den sista bilden på Rude. Och den är inte en av de mest högupplösta..!
Och nu har de gjort AC igen - ÄNNU snyggare!
Damn it, I want.

Nu följer lite Final Fantasymusik. Det första är Turk's Theme. Coola, kostymklädda privata hitmen med en grymt tema - ja tack!

Det andra är Vincent Valentines tema, spelat på piano av nån som är ganska duktig. Det låter som en otäck vaggvisa, men i och för sig heter den "The Nightmare's Beginning".

Och det tredje är One Winged Angel, Advent Children-versionen. Pianisten är GRYM!






1 kommentar:

  1. MEH! Så lägger du inte upp en bilden på CID! FY! D8
    Nu blev jag besviken, jag skulle fan kunna sitta i timmar och räkna skäggstråna om jag kunnat.

    :C

    Oi, reminds me I has to show ya' a picture.

    SvaraRadera