onsdag 22 april 2009

50-inläggsjubileum!

Pukor och trumpeter! 
Eller nåt.

Jag vet att jag inte har skrivit mycket på sistone, men jag har bytt webbläsare till Chrome, och den använder inte startsidor, utan bokmärken. Man måste vara inne på en sida tillräckligt många gånger innan den börjar komma upp när man startar en ny flik.

I alla fall var det 50 inlägg sedan jag startade den här bloggen. Kul, om du frågar mig. ;)

Jag sitter just och pluggar + rollspelar. Har biokemitenta den trettionde, och det suger. Fast mycket är repetition, så det är okej.

Final Fantasy is LOVE! ~

1 kommentar:

  1. Ah... Ja då får du la gå in på sajten lite oftare då ;) ...

    Ah.. Grattis till 50 inlägg då ;) .. Eller något sådant där :P ...

    Oh.. Rollspel ^^... Usch.. Biokemi >.< ... Själv har jag en rätt rejäl tenta i Botanik i början av maj >.<...


    *kram!* // Emelie Lj.

    SvaraRadera