lördag 25 april 2009

Uargh..

..nu är det fem dagar kvar till tentan, det känns som om jag inte kan någonting, och jag mådde illa så att jag ville spy av oro och eventuellt annat i morse.
Kändes f#& som om min magmun inte slöt tätt.

Jag måste fortfarande lära mig alla aminosyrorna, och det är väl det som ger mig mest ångest. Men det är bara sätta igång. Måste ju kunna det.
Allt som allt måste man tydligen ha 37,5 högskolepoäng godkända på ett läsår för att inte CSN ska kicka ut en från sina listor.
Nu har jag.. 15 + 7,5 + 7,5 = 30 hp
Alltså måste jag klara minst en tenta till; den här eller organisk kemi. Helst båda. Vill inte att mitt framtida studielån/bidrag ska bero på uppsamlingstentorna i augusti.

Meen, men.

Nu ska jag lära mig en aminosyra, och börja strukturera upp det hela. Annars kommer jag att spy av oro.

Oceans of love, eller nåt. Känner mig inte så kärleksfull just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar