tisdag 28 april 2009

La-la-la-la-la ~

Usch, jag vet inte om det är en bra dag eller inte.
Jag har ÅNGEST med stora bokstäver inför tentan i övermorgon, men samtidigt var jag på frågestunden idag, och det känns GANSKA bra..!
Bläh. Jag vill inte. Hoppa framför ett tåg.

Meen, ja.. det var egentligen två saker jag hade tänkt skriva om. 

Den första.. jag vet varför det heter att "kladda på" någon..! Man känner sig rentav KLADDIG när någon gör det..  ._____.
Karl på bussen, mellan fyrtiofem och femtio, kunde inte låta mina ben vara ifred, trots att jag drog mig undan. No more to say. >^<



Det andra.. Vet nån varifrån det röda kladdet vid Centralen i Lund kommer ifrån..? Det ser lite otäckt ut vid första anblick, men jag tror det är ketchup. 

Anyhow - jag ska göra ett allvarligt försök att lära mig funktionerna i mitokondrier och kloroplaster nu.
Ha det.

Oceans of love ~

And speaking of oceans..? HORNBLOWER FOR THE WORLD!



1 kommentar:

  1. Äckliga gubbar det finns. >__>;

    Oooh.. Archie~ *purrs without notice*

    SvaraRadera