fredag 24 april 2009

Idag var en bra dag

Fy, ¤#%/ vad arg jag blir, dock! 
Det finns en kille på Kåren som beter sig som ett j¤=&( as mot Carro. Inga namn nämnda, men om han mot förmodan skulle snubbla över det här när han googlar efter Carro för att föda sin j"=%¤besatthet så hoppas jag att han läser det och sen kör upp sitt s#!"% sexuella ofredande i a%/¤"!
Och hon vet inte vad hon ska göra med honom, eftersom han är fadder och hon är faddergeneral, och han dessutom är vän med Olle. Jag skulle ha örfilat s#&¤%"#/ för evigheter sen!

En annan sak som gjorde mig irriterad idag: Arvid blir f%# löjligare och löjligare. Han är så j£&@# lättstött! Han blev sur för att Carro sade till honom att hon inte var nöjd med diskussionen han hade skrivit till deras gemensamma labbrapport.
Och han pratar fortfarande inte med mig, efter att jag hade missat en tid som vi hade avtalat för att kolla igenom kamratgranskningen.
Och så fick jag veta av Carro att han snackar skit om mig med henne, fast han vet att hon umgås med mig.
Jag ger upp om honom.

På plussidan, dock! Jag träffade Milos flickvän Martina idag och hon var verkligen jättetrevlig! Jag hade fått uppfattningen att hon var lite tyst och purken, men det var hon verkligen inte! Vi var på Burger King och firade att vi hade fått pengar, och sen gick vi och käkade glass, jag, hon, Milos och Carro. Asskönt.

Ja, och så här blev håret efter att jag hade lockat det. Inte fullt så löjligt, va?

Och det var solsken idag. Så j¤%&#/ skönt! Fick mig att tänka på förra sommaren när jag satt och tittade på bilder. Det här är Lillasyster i hamnen i Järnavik.


Och på tal om Järnavik vill jag ut och åka båt! I skärgården och ha picknick och allt..! 
Och på tal om picknick! Kim, det verkar som om vi har våra uppsamlingstentor den första september. Jag är inte HELT säker på det, men om det är så kommer jag till Gotland på Medeltidsveckan! <3


Ja, och här har du också den förbaskade bilden på Cid. Om du klickar upp den blir den så högupplöst att man faktiskt kan urskilja enskilda skäggstrån. Ha så kul!



Oceans of love! ~

1 kommentar:

  1. Svin och idioter kommer man fan ta mig inte undan.
    Så fort man vänder ryggen till en står en annan och petar en på näsan.
    %¤#%%&#¤#&/%!!

    Diggar håret, att sitta med spolar var värt det antar jag? xD

    Och YEY.. en.. två.. tre... sjuttiofem.. trettionio.. sextinian.. uhm.

    SvaraRadera