torsdag 23 april 2009

Hahahaha!

Like I just wrote to Kim. I just locked all my hair with rollers and put on a hair net, and I look positively ridiculous. xD

Och mitt bröd hade möglat, så jag fick inga mackor idag. ;____;
Blev nudlar till frukost. Men färsk-färskpressad apelsinjuice kommer bli gott.. När apelsinerna tinar.. Jag förstår mig inte på min kyl. Jag har ändrat inställningarna massor av gånger, men det fryser ÄNDÅ!
Det är ju bra för grönsakerna, för de håller i evigheters evighet, men min mjölk blir ett isblock.

Idag blir det till att läsa. Har massor som jag borde ha läst innan i boken, men som jag får läsa idag. Vill vara klar med läroboken imorgon.

Och så har jag inga ägg, så jag kan inte baka - det suger.

I. Want. Hot. Turk. From. Final. Fantasy. ¤%/"#¤@£$!!

Oh, and SPEAKING of Final Fantasy, Kim made the most awsome pic for me! ~ <3
If she was good with drawing before, she's awsome now.
Luv ya, girl!




Oceans of love ~ 


Oh, and just that you know: Anything you can do, I can do better.


1 kommentar: