torsdag 12 mars 2009

NUUUUUUUH! D8

Min Hellboydvd bråkar med mig! D'8
Av någon anledning hänger sig ALLA DVD-spelar-program jag har på datorn precis efter kommentaren "Here you go, friend. This should cover your tail fin." Jag lyckades upptäcka att den faktiskt fungerar några scener efter det, men jag vill se scenerna med Abe och Sammael under vatten! ;______;
Ska se om den funkar på en riktig DVD-spelare, men om den inte gör det blir jag ledsen och mailar Loudness Hembio.

..och så kuggade jag omtentan i kemi med tre poäng - SLARVFEL!

2 kommentarer:

  1. Vilka program har du? Sven kan säkert hjälpa dig med det ^^

    Synd med omtentan...
    Men då är det inte mycket du behöver plugga på sen.
    Jag vet fortfarande inte vad jag fick på min tenta...Susanne är långsam!!

    Titta på den här, visst är den söt?
    http://www.youtube.com/watch?v=TZ860P4iTaM

    SvaraRadera
  2. Nja jag vet inte det Emilia... På beskrivningen låter det som om det är något fel på själva skivan. Men det är ett smart drag att testa i en vanlig DVD-spelare.

    Annars är det bara att reklamera.. ;)

    Kram Sven...

    Kuggade Kemiska tenor kan ta att köra upp sig själva i någon gammal mojt där solen aldrig lyst!

    SvaraRadera