söndag 29 mars 2009

En veckas avbrott.. o:

Oj, jag insåg precis att jag inte har skrivit här på nästan en vecka. Det har varit.. jag vet inte. Det är som om jag har haft så mycket i huvudet att jag ser Blogger komma upp som startsida, och tänker "Ja, sen, ska bara kolla mailen först", men sen glömmer jag det.

Så vad finns det att berätta..?

Vi har inte fått tillbaka svaren på tentan ännu, men det beräknas till mitten av nästa vecka. Fan, jag vill inte veta hur det gick.

Jag har sett Bläckhjärta nu. Elinor spottade och fräste över att hon inte tyckte den var enligt boken, men när är en filmatisering någonsin enligt boken? I alla fall var den ganska bra. Det märktes tydligt att de klippt bort en del grejer, men det störde mig inte nämnvärt eftersom jag inte läst Inkheart ännu.

Gardinerna är bytta och alla biljetter inför min påsksemester på Gotland är bokade. Apskönt. ^^

Tjaaa.. och så har jag skrivit en del. Igen. Jag har ju en liten idé om att skriva fyra Hellboyepisoder som ska fokusera på de fyra huvudkaraktärerna - något som får dem att växa som personer. Jag har "Karkadé"- och "Gloria"koncepten klara, men jag vet fan inte vad jag ska skriva på "Hellboy" och "Abraham". Hjälp mig, någon? Spotta ur er lite intriger, så att jag kan komma på nåt.

I övrigt är vi sura på Skånetrafiken. Hela resan för Elinor ner till Malmö till mig blev ju uppfuckad. Bosse och Gabby fick skjutsa henne till HÖÖR!

Men jag har ingen lust att tänka på det nu, det gör mg bara irriterad.

Ska kolla min mail nu, och ordna med lite bankärenden.
Höres!

Oceans of love! ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar