torsdag 26 februari 2009

Gjorde årets klantighet

Ni vet hur de flesta mobiltelefoner nu för tiden har automatiskt knapplås? Man har liksom vant sig vid det.
Nu är det ju så att gaamla nokiamobiler till exempel INTE har automatiskt knapplås, och det är en gammal nokiamobil som jag har till mitt Comviqabonnemang.

Resultat: Mobilen har i min handväska av misstag ringt upp Aktiekurs, som är ett förprogrammerat telefonnummer. Samtalet var lite mer än 5 minuter långt, och minuttaxan är.. 10,63 kronor/minut.

Resultat: Min mobilräkning höjdes med lite mer än 60 kronor. >____<

På plussidan: Idag var jag och Emelie och åt maaaassor av onyttig mat. ^^
McDonald's kan vara så jäkla gott ibland - ehum - men vid få tillfällen. Nu var det flera månader sedan jag åt på McDonald's senast, så jag tyckte jag kunde kosta på mig en ordentlig lunch där.

..jösses vad mätt jag är. xD

Men vi hade jättetrevligt. Kom dit, typ.. lite över ett. Gick ungefär halv fyra. Satt och snackade och fnittrade, och tittade konstigt på pundare och fyllon från Landskrona. ..det var en av de mindre trevliga bitarna.
Citat ur en konversation mellan två av nyssnämnda, rörande mig och Emelie:

"Men titta, där är två söta töser. Vi går och pratar med dem..!"
"Nää, vänta, prata inte med dem. De snackar ett sånt där konstigt språk.."

..vi pratade fullkomligt normal svenska.. o:

Oh, well, nu ska jag kika på mer behind the scenes från Hellboy II. <3

Oceans of love ~

1 kommentar:

  1. *skratt* :P ..

    Jag var så mätt att jag somnade när jag kom hem och sov tills klockan blev nästan 12.00 idag xD....

    Och McDonalds var gott ^^ .. Pundare från L-a, hmm.. jaa... Skånska och rikssvenska... såå konstigt såå... -_-'

    *kraaam!* // Emelie ^^

    SvaraRadera