tisdag 3 februari 2009

Herregud..

..jag är så förvirrad..

Samtidigt som jag sitter och skriver riskanalys för en laboration i kemin så pluggar jag inför omtentan i mikrobiologi. Dessutom läser jag Harry Potter och har nyligen tittat mycket på Kyo Kara Maoh, och DESSUTOM har Kim börjat prata om Hellboy igen, och jag får återfall lite då och då.

Det blir en jäkla röra, ska jag tala om.

Så i ena sekunder sitter jag och letar efter risk-och säkerhetsfraser som ska noteras när man handskas med kaliumtiocyanat, andra sekunden drömmer jag om att gå på Hogwarts julbal och tredje planerar jag meningar och styckesföljder till en snart kommande KKM-novell.

Och om inte det var nog så håller jag på att skriva om en gammal novell och publicera på Catahya.net. I åttan - när vår lärare bestämde att vi alla skulle skriva en berättelse som hon kunde sammanställa till en samling som vi skulle få vid årets slut - så skrev jag en ca 25-sidig novell som jag i brist på bättre namn kallade för "Liv, Död och Kärlek". Jättecheesy, jag VET! D8<

Nu skriver jag om den, under titeln "De Tusen Farornas Berg", eftersom grunstroryn faktiskt är ganska bra, och jag rättar till allt sånt som är riktigt pinsamt med den.

I och med detta introducerar jag Catahya till min egen värld.. Det är lite av en bedrift, eftersom den knappt är halvfärdig, men jag vet inte annars vad jag ska publicera, och jag känner för att göra det här.

Och DESSUTOM har jag Nindë Silverdolk, två Hellboynoveller och en bög-våldtäckts-fanfiction som pockar på min uppmärksamhet och säger att jag borde skriva klart dem.

Så samtidigt som jag försöker koncentrera mig på mitt skolarbete, så flickar min hjärna mellan (1) den här trollkarlensom enligt mig är bland det sötsnyggaste som finns.
(2) Den här demonen som är übercool och (3) en random fiskpojk, som bara är allmänt gullig.

Nåja, nu ska jag väl skriva klart riskmomenten för labben och sen ge mig på mer mikrobiologi.

Oceans of love ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar